Sadis! Potong Alat Sulit Anak Saudara Kerana Masuk Dalam Tandas


Potong Alat Sulit Anak Saudara Kerana Masuk Dalam Tandas

Malang bagi eorang kanak-kanak berusia tiga tahun apabila anak sulitnya itu dipotong oleh Seorang wanita yang merupakan ibu saudaranya kerana kanak-kanak itu merempuh masuk ke dalam tandas dan meminta telefon bimbitnya.

Xue Paan, 37 yang ketika itu sedang membuang air sambil menghantar SMS kepada teman lelakinya dan kemuadiannya Qiang Quang, 3 tahun itu tiba-tiba masuk ke dalam tandas lalu meminta telefon tersebut untuk bermain permainan video.

Paan yang berang dengan tindakan Quang telah keluar dari tandas dan mengabil pisau di dapur lalu memotong alat sulit budak malang tersebut. Menurut laporan akhbar, ibu Qiang Qiang, Cait Tuan, 27 yang pada ketika kejadian itu berada di rumah jirannya.

Bagaimanapun jeritan anaknya itu dapat didengari oleh ibunya lalu bergegas berlari pulang dan mendapati Qiang Qiang dalam keadaan berlumuran darah. Sementara Xue Paan melarikan diri.

Qiang Qiang kemudiannya terpaksa menjalani pembedahan bagi menyambung alat sulit tersebut.

Selepas itu Qiang Qiang terpaksa menjalani pembedahan bagi menyambung semula alat sulitnya yang dipotong. Namun disebabkan ia dipotong dengan tidak sekata maka sebanyak tiga kali pembedahan perlu dilakukan keatas alat sulitnya dan kini keadaan Qiang Qiang adalah semakin parah.

Ibu saudaranya itu pula kini berdepan dengan hukuman penjara lima tahun. 

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.