(5 Gambar) Diragut Dipotong Tangan kerana Gelang Emas

Peragut Kelar Tangan Wanita Untuk Meragut Gelang Emas

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)


Peragut Kelar Tangan Wanita Untuk Meragut Gelang Emas

Seperti tiada perikemanusiaan, seorang wanita dikelar pergelangan tangannya oleh peragut yang ingin meragut gelang emas wanita tersebut. Kejadian di Petron Pasir Puteh, Kelantan.

Selain itu, dinyatakan juga tangan wanita itu telah di tetak kerana peragut tersebut ingin mengambil gelang emas ditangan mangsa.

Memang gila betul perangai peragut nih. Tak ada perasaan belas kasihan langsung. Diharap pihak berkuasa berjaya menangkap si bangsat ini!


Seorang wanita cina diragut dan tangannya dipotong oleh peragut terbabit yang ingin meragut gelang emas tengahari semalam.

Mangsa merupakan isteri kepada tauke kedai bateri depan sekolah Tok Janggut.

Kejadian berlaku di selekoh kulim, pasir puteh, Kelantan. Dinasihatkan kaum wanita supaya berhati hati sekiranya memakai barang kemas yang beharga ketika keluar.


Kami memohon agar semua berhati-hati terutamanya bagi kaum wanita. Jika boleh, kurangkan membawa barangan yang boleh menarik perhatian peragut seperti barang kemas dan seumpamanya. Sebolehnya, ketika berjalan di kawasan yang terdedah, pastikan anda tidak berjalan keseorangan. Lagi elok kalau yang temankan anda adalah seorang lelaki.

APM-0000 : KEJADIAN RAGUT DI PASIR PUTEH

Kejadian disebut terjadi di Pasir Puteh petang tadi. Mangsa seorang wanita warga emas telah diragut dan ditetak didepan Kedai Telur.

Mohon ore Pasir Puteh sahkan. Juga diminta semoga semua sahabat2 ambil perhatian kerana malang tidak berbau.

Pada yang niat nok MERAGUT tu demo kena ingat demo x leh lepas sokmo sapa maso kena bedil ko polis la. Cari la kijo, hidup senang dengan buat susoh ko ore tidak berkat. Bertaubatlah, Allah tu Maha Pengasih.

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.