Ini Cerita Sebenar Wanita Memiliki 3 Payudara



Ini Cerita Sebenar Wanita Memiliki 3 Payudara

Beberapa hari yang lalu, gambar wanita memiliki 3 payu-dara ini menjadi viral di media sosial sekali gus mengemparkan seluruh warga bumi.

Wanita yang bernama Jasmine berasal dari Florida ini mendakwa dia telah menjalani pembedahan plastik yang bernilai $20,000 bagi menambah satu lagi payu-dara dengan alasan dia sudah bosan bercinta dengan lelaki.

Snopes.com, tampil mendedahkan Jasmine adalah seorang penipu setelah pihaknya membuat siasatan yang mendalam terhadap berita 3 payu-dara yang viral di internet.

Jasmine sebelum ini pernah membuat satu laporan polis pada awal bulan September mengenai kehilangan bagasi di Lapangan Terbang Antarabangsa Tampa. Senarai barang yang hilang termasuk satu set payu-dara tiruan kembar 3'. Laporan itu diterima oleh media tempatan Tampa, 10 News dari pihak lapangan terbang tersebut.


Menurut Snopes lagi, pembedahan plastik mengambil masa berbulan-bulan untuk siap & gambar Jasmine dari bulan Disember 2013 tidak menunjukkan sebarang tanda dia menjalani pembedahan.

Jasmine sebelum ini juga pernah melakukan beberapa penipuan sehingga sebuah rumah urut menggelarnya 'Provider of Internet Hoaxes'.


Jasmine sebenarnya adalah seorang yang terdesak mahukan perhatian dari orang ramai. 

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.